dinsdag 17 april 2018

Rudi gaat ter adoptie

Rudi moet nog van alles leren maar hopelijk is er iemand die snapt dat zo een hondje van ver moet komen. Kareltje speelt leuk met hem maar eigenlijk zijn de kleine speelse honden al te groot voor Rudi. Met Nayara kan hij het goed vinden. Die is rustig en hij ligt graag tegen haar aan. In huis ligt Rudi ook heel graag tegen mij aan. Als ik zit komt hij bij me en wil hij graag op school getild. Maar buiten vindt hij me te eng. Soms zijn honden bang van mijn stok maar dat lijkt het niet te zijn. Ik ben gewoon buiten net te spannend hoe klein ik me ook maak of als ik ga zitten. En naar binnen krijgen valt niet mee. Hij rent telkens voor ik de deur dicht kan doen weer naar buiten. Toch is hij in een paar dagen al aardig opgebloeid. Ik hoop echter voor het ventje dat hij snel door kan naar een chihuahua liefhebber die alle aandacht voor hem heeft. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten