zondag 22 april 2018

bezoek

Vandaag kwamen Michiel en Dirkje langs. Ze hadden een heel verwenpakket voor Omi bij zich en natuurlijk haar even geknuffeld. Het was middaguur geweest en vrij warm inmiddels maar Omi toch even in de tuin. Ook de nieuwe opvanghonden laten zien.Meteen even kort filmpje gemaakt van Cedille aan de lijn. Die kan behoorlijk trekken al is er goed met haar te lopen. Maar met deze hitte was ze toch wel rustig. Opvallend is de lichte tred waarmee ze loopt. Veel grote honden zijn sloffers maar Cedille loopt prachtig. Slechts 2 minuten aan de weg voor een filmpje van Cedille die net terug kwam van een kort wandelingetje met Michiel en houdini Smartie kwam me al achterna. Hij houdt me al telkens gezelschap in de moestuin maar ik wist niet dat hij het grote hek ook over kon. Overigens heeft Dirkje die de foto maakte het ook niet zover laten komen. We gaan het immers ook weer niet uit proberen. Maar bij adoptie dus opletten hoe de tuin omheind is. Overigens doet hij het enkel om bij me te zijn. Anders taalt hij er gelukkig niet naar en hij loopt dus verder gewoon los in de tuin en de deur staat veel open. Ik vond het erg fijn mijn kleine vriendje Niki even te zien. Niki is heel erg ziek en de artsen kunnen hem niet meer helpen. Behalve zijn dikke en soms ook pijnlijke buik zie je gelukkig nog weinig aan hem en kan hij nog steeds lekker mee wandelen. Hopelijk mag hij toch nog even zijn laatste tijd heerlijk bij de baasjes genieten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten