zondag 27 september 2015

slechte timing

Krijg je inene bericht dat een hond die pas over een maand in opvang zou komen al de volgende dag op transport wordt gezet. Natuurlijk ik ben de stichting die hem belangeloos mee laat reizen op hun transport dankbaar, want anders had deze "tussen wal en schiphond" weinig kans om weg te komen maar het even verschuiven naar een maand eerder zonder je af te vragen of het wel kan (ik had wel op vakantie kunnen zijn) is niet echt attent. De timing kon gewoon niet beroerder. Chaim die op deze hond zijn plek zit nog niet bemiddeld. Swiffer en Sereno zitten hier ook. Dan nu even tijdelijk drie weken gekkenhuis vanwege de 2e kans honden. Ik had al geregeld dat als de 2e kans honden onvoldoende nog waren doorgestroomd in oktober dat de hond nog 2 weken elders in opvang kon maar ja die persoon kan nu ook helemaal niet want heeft andere afspraken/planning deze maand. Gelukkig is Chantal bereid om Chaim in ieder geval tot de Open Dag in opvang te houden. Ik hoop echt op een ongekend succes met adopties. De enige hond waar op dit moment serieus belangstelling voor lijkt te zijn is Sabine maar dan moet ze wel bij een kat kunnen. Gelukkig mag ze morgen voor 2 dagen in opvang bij Francis om te kijken hoe ze op de katten reageert. Duimen maar dat ze die negeert.
Vanochtend snel voer gaan bijhalen want zo ging ik het niet redden. Chance mee want die kan nog slecht alleen zijn. Meteen maar een piep voor hem gekocht.

Zo te zien is hij er blij mee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten