zaterdag 26 september 2015

even voorstellen: 2e kans hondje Loek

Loek is 9 jaar oud. Loek is gewoontjes. Niet heel schattig of bijzonder. En zo kan het komen dat een hond als Loek die zo graag aandacht krijgt al 6,5 jaar in het asiel zat!!!!!! Voor Loek zoeken we nu een plekje waar hij de komende 6,5 jaar alles mag inhalen; Knuffels, een zacht mandje ipv beton, wandelen en snuffelen. 
Loek is samen met Cora in opvang bij de Pake en Beppe van de kleine Jan Douwe. Loek vindt het daar geweldig en hecht zich goed. Is vriendelijk naar bezoek maar als er veel kleinkinderen spelend rondrennen dan trekt ie zich terug. Dat is hem duidelijk veel te druk. Bij mij en bij zijn opvanggezin heeft hij veel ruimte maar op de open dag is het een beperkte ruimte. We gaan goed in de gaten houden of hij de Open Dag wel aan kan want dan is het megadruk. We hebben altijd de afspraak om een hond terug te trekken of apart te zetten in de kliniek. Hopelijk komen er al geschikte reacties voor Loek, ze staan nu in de advertenties. Hij is wel lager in adoptiebijdrage maar ja. Ik krijg gewoon ook mail van mensen die 70 plus zijn en rustig schrijven dat ze Lana van 6 jaar te oud vinden. Of ik niet een jonger cockertje had. Toen moest ik echt even tot 10 tellen maar ik heb beleefd geantwoord.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten