zaterdag 26 september 2015

ik, Maureen van der Klaauw, zomaar met mijn kop in de krant

Ik vond het al zo spannend. Inene een interview en vraag om een foto..... eng!!!!
Nu zit ik te grinniken om mezelf. Ai helemaal niet op mijn schoeisel gelet. Puberpups die mijn ene laars wat bij gewerkt hebben en jonge pups die mijn andere laars zo lek als een mandje hebben gemaakt. Maar mijn tuinslippers waren ook geen alternatief geweest want die zijn ook al net zo toegetakeld. Na de Open Dag maar eens naar de winkel voor nieuw degelijk tuinschoeisel :)
Misschien had ik beter deze foto kunnen doorsturen die was bijgesneden :)

Maar ook weer zo leuk dat je toch als slechts klein bescheiden schakeltje in een groot geheel gevraagd wordt en juist nu met de vele honden voor de Open Dag is het geweldig die aandacht. Wie weet dat er door het artikel misschien iemand reageert die een hond een gouden mandje wil geven. 

1 opmerking:

  1. Super zo'n stuk in de krant, wie weet helpt het om fijne huisjes te vinden.
    Helemaal niet erg hoor die schoenen, iedere dierenvriend zal daar begrip voor hebben, en ik vind dat je er leuk op staat.
    Vanuit Hongarije duimen we weer voor heel veel gouden mandjes.

    Groetjes,
    Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen