dinsdag 2 juni 2015

wat een succes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vooraf dacht ik als er maar een klein medisch noodpotje is, echter het totaal bedrag inclusief de extra donatie vanuit de 50 procent actie is uitgekomen op euro 935!

Gewoon door de lezers van mijn blog die zich betrokken voelen. Door jullie! Een groter compliment dat mijn blog graag gelezen wordt had ik niet kunnen krijgen en hoewel ik het vooraf zo moeilijk vond een stukje te schrijven want om geld bedelen wil je niet, ben ik nu gewoon zo blij en overdonderd door het grote succes.

Het voelt tegelijk ook als een zware verantwoording want het is veel geld en het moet uiteraard verantwoord worden besteed. Ik kan jullie enkel danken voor het grote vertrouwen wat jullie in deze in mij hebben.

euro 200 ongeveer gaat in het potje voor de open dag om een goede afscheiding te realiseren en mogelijk extra bandana's te kopen e.d. Uiteraard zaken die ook op andere tijdstippen gebruikt worden en niet enkel 1 keer per jaar.

Euro 35 gaat in potje divers

En dan is er euro 700 die in principe in de medische noodpot gaat. Dus mocht er een Droopy, een Megan, een Sanne, een Gizmo, een Granny etc op mijn pad komen, dan is er geld voor bloedonderzoeken, speciaal voer, operaties (ook sterilisaties, gebitsreiniging), medicatie/pijnstilling/toevoegingen, en verdrietig maar wel realistisch een pot voor het inslapen en cremeren van een oudje of zieke hond die niet meer geadopteerd is. Mogelijk kan de pot dus weer terug aangevuld bij adopties van de adoptiebijdrages of toekomstige donaties maar er is dan geen druk dat er geen geld is om de kosten die gemaakt worden te voldoen. Wanneer de pot nodig is kan ik niet zeggen. Misschien pas over een jaar maar ik kan niet zeggen hoe ongelooflijk veel rust het geeft dat ik gewoon in principe weet dat ik ook een Nederlandse hond in nood kan helpen met opvang en herstel indien nodig.

Ik zal nog steeds niet tegen elke hond ja kunnen zeggen voor opvang, gewoon omdat ik vol zit en gewoon omdat Sereno hier al zo lang zit, maar de mogelijkheden om te helpen zijn nu wel groter en de rust die het geeft dat ik daar geen zorg om hoef te hebben is onbetaalbaar voor mij. 

2 opmerkingen:

  1. Prachtig resultaat. Gefeliciteerd, en wel zo prettig toch, wat minder geldzorgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi steuntje in de rug toch? De noodpot zal zijn weg wel vinden ten goede. Groetjes, Wout

    BeantwoordenVerwijderen