dinsdag 23 juni 2015

de dinsdag brengt nieuws

Vanochtend met Tux gewandeld en mijn ouders zijn langs geweest en hebben met Sereno en Abel gewandeld. Abel heeft geen enkel probleem meer met mijn vader. Wandelen en snoepjes en knuffels..... nee hoor hij is om!
Verder vond ik in mijn mailbox een super leuke reactie voor Mora. Wel moet ze dan leren om geitjes en kippen met rust te laten maar ik denk dat ze niet echt jachtinstinct heeft. Dus duimen maar dat ze voor Mora willen gaan.
Dan puppystorm II, dit maal gepland al had ik echt niet gedacht dat de mei honden hier nog zouden zitten. Maar ik had belofte gedaan om te helpen eind juni en dus zijn er een aantal schatten hier gekomen.
De grote hond is een Tjechoslowaakse Wolfhond waar nu al een luxe probleem voor is dus zij zal naar verwachting snel door kunnen. Ze zou pas 5 maanden moeten zijn maar is 1 van de grootste en heeft al gewisseld.

1 opmerking:

  1. Blije boel weer dus - lekker speels en aanhalig en blafje hier blafje daar. Nu nog effe stevig duimen voor Mora natuurlijk. Aaitjes/groetjes, Wout

    BeantwoordenVerwijderen