zaterdag 6 juni 2015

reservaties en adopties

Layla kreeg bezoek en is gereserveerd. Huisbezoek is morgen dus ik verwacht dat ik haar eerdaags kan uitzwaaien.

Zaza is verzet naar morgen. 

Beethoven is geadopteerd.

Tux kreeg bezoek maar ja Tux vindt bezoek eng. Ze hadden zijn zus mee maar ja zus Fanny is het zelfde laken en pak en vond mij eng. Dus mensen op bezoek, die zo een eind gereisd hadden en die niet eens Tux konden aaien en die hem van een afstand zagen. Toch wisten ze hoe bang hun Fanny indertijd geweest was en ze zeiden zelfs dat het ze meeviel hoe Tux reageerde. En dat ze hem graag een huisje willen bieden. Dat is toch zo geweldig! Tux mag eind juni naar Belgie dan hebben ze vrij allemaal en hebben ze de tijd om hem aan hen en aan Fanny te laten wennen. Ik ben zo blij voor Tux!!

Ondertussen een berichtje dat Beethoven nu Iskander goed is aangekomen en al tevreden rondscharrelt.

5 opmerkingen:

  1. Hap sloek weg met Layla...zei ik toch al. En nu jullie beste pootje voor....Zaza en Beethoven. Ik duim. Aaitjes/groetjes, Wout

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel geluk Beethoven / Iskander (mooie naam ook). Groetjes, Wout

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie plaatsingen! En Tux, die boft. Hij mag straks op zijn tijd en zijn manier uit zijn schulp kruipen. Mensen die dat aan een dier gunnen zijn schaars. Mooi! Dirkje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. zeker Dirkje. Dit is zo bijzonder en ik ben zo blij dat Tux dit geluk wacht

      Verwijderen
  4. PS: samen bang = samen sterk(er). Komt wel goed met Tux en Fanny als span. Groetjes, Wout

    BeantwoordenVerwijderen