zaterdag 7 maart 2015

zaterdag drukte

Vandaag een mooie dag. Rieke kreeg bezoek en mocht mee naar Maastricht. Dan was er post. Post van Gossie die door de sneeuw danst. Wat een bofferd is ze toch.
En een spannend pakje. Geen Mamba allert dus de inhoud was vast voor mij bestemd.
Het openen viel niet mee want het was meer dan degelijk ingetapete. Maar de eerste aanblik was al goed. Troostchocolade. Hard nodig want de laatste chocolade is vandaag op gegaan.
Tja en dan maak je verder de doos open.....Schattige doosjes om hebberig van te worden. Iemand die mij het wel toevertrouwd. Ai wat een zware verantwoording. Het is gevaarlijk grootspraak te hebben op facebook. Voor je het weet zien ze je als moestuin expert.

Ohjee.... als het niet lukt dan kan ik mijn gezicht nooit meer op facebook vertonen...
Terwijl ik met glanzende wangetjes van vreugde mijn schatten tel en 1 voor 1 bekijk want wat zijn ze toch schattig die moestuintjes..... dan bedenk ik dat ik nog andere schatjes heb. Pubers, op 4 poten, waar zijn die gebleven?
ondertussen in de andere kamer......
Hopelijk lukt het me om de moestuintjes tot groei te krijgen en uit de pootjes van de honden te houden.
Vervolgens bij het aandoen van de computer een heleboel reacties. Zo heb je niets en zo ben je druk met mailen. Vooral Africa is populair dus duimen maar voor haar.

2 opmerkingen:

  1. Het is BIJNA voorjaar (op datum) dus de mensen gaan weer lekker naar buiten. dus wie weet......ruimte voor gezelligheid op 4 pootjes erbij? Aaitjes/groetjes, Wout

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk gebaar van Ilse, tsja, nu moet je het waarmaken Maureen! Lukt vast wel.

    BeantwoordenVerwijderen