woensdag 28 januari 2015

puberpups in de grote wereld

Flapperdeflap flap gaan zijn oortjes en zijn staartje draait als een helikopter propeller. Ik denk dat hij zelf is opgestegen en hierheen is gevlogen.
Flappy is van het type lang leve de lol. Nergens bang voor en de wereld als een grote speeltuin zien.
Jumbo is een middelmaatje van 45cm ongeveer. Hij is wat voorzichtiger maar komt nu heerlijk knuffelen. Ook ruim 5 maanden. Hij heeft nog net 1 hoektandje te wisselen.
Tom is een megaknuffel maar ook een onzekere hond. Hij is groot maar snel onder de indruk wat lastig is want soms moet ik toch even een boze stem opzetten om de ondernemende pupjes Flappy en Jumbo te sturen en Tom is dan meteen gedrukt terwijl hij super braaf is. Hij is lomp en kan daardoor een andere pup ondersteboven lopen en staat veel nog tegen mij op al wordt het al vaker op 4 poten. Speeltjes snapt hij nog niet en hij heeft ook nog weinig eetlust. Dat komt wel. De reis heeft op hem gewoon meer impact gehad dan op de andere 2. Tom volgt me overal en als hij ligt houdt hij me nauwlettend in de gaten. 
 

2 opmerkingen:

  1. Soepeltjes met af en toe het boekje vallen en opstaan. Komt helemaal goed dus. Aaitjes/groetjes, Wout

    BeantwoordenVerwijderen