dinsdag 6 mei 2014

Rust zacht Piti- Ollie

Ik kreeg een mailtje van het vrouwtje van Piti, maar niet het leuke verhaal wat ik verwachtte.

hallo maureen,
bij deze wil ik je laten weten dat we enkele weken geleden ollie in hebben moeten laten slapen,nadat hij voor de tweede keer  in korte tijd werd getroffen door een hernia waardoor hij van achteren volledig verlamd was konden wij zijn lijden niet langer aanzien en hebben wij deze moeilijke beslissing moeten nemen de eerste keer hebben we hem doormiddel van fysio en hydrotherapie weer op de been kunnen krijgen maar de tweede keer mocht dit niet meer baten,we hebben echter ook al was het maar drie jaar ontzettend van hem genoten en er een geweldige hond aan gehad.
wij en sem zullen hem heel erg missen.

Rust zacht Ollie

2 opmerkingen:

  1. Nooit leuk om dit soort nieuw te vernemen helaas. Sterkte voor het baasje. Wout

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach nee. Wij hebben Piti nog van Schiphol gehaald en tussen de vele honden is dit eentje die ik me direct herinner. Zo'n grappig lijfje en die oren. Wat ontzettend sneu voor Piti en voor de baasjes. Tja, het leven kan zeer doen. Gelukkig was Piti zo geliefd. Dirkje

    BeantwoordenVerwijderen