dinsdag 6 mei 2014

het kan raar lopen

Op de open dag vorig jaar was ik met de 2e kans hondjes geholpen door een moeder en haar dochtertje. Onlangs hadden we weer contact en vandaag kwam ze langs om honden te knuffelen want het gezin was toevallig hier in de buurt.
Rizas doet het heel goed maar nu moest ze toch wel erg blaffen want die meneer was heel eng beweerde ze. Maar mevrouw en dochter vond ze leuk en ging ze knuffelen.
Tino en Sara zagen het probleem niet en renden direct op meneer af en die had dus ook zijn handen vol. Om Rizas te helpen had ik wat snoep gepakt en aan meneer gegeven. Tja en liefde gaat bij Rizas door de maag dus al gauw blafte ze niet meer en liep ze rustig erbij. Vertelde Miriam mij dat Klaas juist helemaal weg was van Rizas die ze via het blog volgden.
Ondertussen ook mijn eigen strobaaltjes erbij gelaten dus moeder en dochter hadden de handen vol met knuffelhonden. Nou dacht Rizas dan klim ik gewoon bij die "enge-meneer-die-niet-eng-meer-is" op schoot want dan heb ik lekker alle aandacht. Slim bedacht Rizas.
En nu is Rizas gereserveerd :)
Volgen jullie het nog? Nou ik ook bijna niet want het ging zo snel :) haha en dat terwijl Rizas zich echt niet van haar beste kant liet zien naar meneer maar hij zag gewoon een onzeker hondje en bleef rustig waardoor ze heel snel bijdraaide.

Wat wil hij mij adopteren, gaaf zeg!

Rizas mag nog even hier spelen. Ze wordt waarschijnlijk ergens in de loop van volgende week opgehaald.

6 opmerkingen:

  1. Te gek voor woorden!!!!!!!!!!!!! Dirkje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ge-wel=dig! Heb je daar nog meer mensen ontmoet??? Nodig die ook eens uit, wie weet, ha ha. Maar erg fijn voor Rizas.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een vrolijk verhaal en wat heeft Rizas het getroffen ! Groetjes, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldig nieuws!!! Daar krijg je weer hoop van:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Och wat geweldig Maureen, die lieve Rizas eindelijk een eigen plekje heeft ze ook zo verdiend....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jaja...zei het nog onlangs: in Mei komen er een paar maandjes voorbij? En nu is Ri in haar zas. Aaitjes/groejtes, Wout

    BeantwoordenVerwijderen