dinsdag 12 maart 2013

Vandaag was Luca naar mijn ouders. Luca showt hier trouwens een prachtig tuig dat ik van mijn tante heb gekregen. Tante Maggy heel veel dank want ik ben er erg blij mee!
Luca weg, dus geen grote hond maar gelukkig wordt het fort hier toch goed bewaakt :)
Als er geen grotere hond is dan komen de speeltjes voor de kleintjes tevoorschijn.
Django vindt alles even leuk.
Ik moet echter blijven opletten want de kleintjes kunnen ook kauwen en het is niet de bedoeling dat ze wat naar binnen slikken natuurlijk.

Dan maar lekker knagen allemaal terwijl ik verder aan de gang ga in het huishouden.

Voor het zuigen meteen weer een stukje aan Mamba geplukt. Haar vacht is plukrijp en eigenlijk een makkelijke plukvacht, ware het niet dat ze zo ontzettend statisch is en je gewoon de haren niet van haar en van je handen afkrijgt en niet lekker door kunt werken. Ik kan ook niet lang doorgaan met mijn handen die niet zo goed precisiewerk kunnen doen, maar stukje bij beetje gaat haar vachtje eraf. Ze heeft reeds een goede nieuwe vacht en heeft het niet koud.

Esmée zou ook wel geplukt mogen maar ze is nog steeds zo mager en heeft niet zo een dicht ingeplante vacht en met dit koude weer wil ik liever wachten.
Verder natuurlijk gekeken of er reacties waren maar helaas. Opstaan is trouwens opletten want pupsel ligt graag gevaarlijk onder de stoel.
Voor Simba is vrijdag het huisbezoek en dan hopen ze hem zaterdag te halen. Dat is fijn want hij is dringend aan een passend mandje toe :)

1 opmerking:

  1. Hoop te doen zo te zien Maureen - inderdaad goed oppassen met stoelen want dat ging mij ooit ook es bijna verkeerd. Knuffels/pootjes. En to Simba: nog eventjes geduld. Groet wout

    BeantwoordenVerwijderen