woensdag 13 maart 2013

De Ranjaclub


Dit is de uitgedunde Ranjaclub vandaag de dag.
Van links naar rechts Mamba, Whoopi, Phuc en erelid Linda die niet mee wandelt maar wel hier wel woont en hopelijk gelukkig is.

Droopy zijn oog lijkt te verbeteren. Het ooglid is niet meer dik en er komt groene prut uit zijn ogen en het rood is minder fel. Ik hoop van harte dat het op de druppels helemaal geneest. Ik mag de druppels namelijk niet te langer dan een week geven.

Esmée had een reactie. Het klonk heel geschikt. Weinig alleen zijn en tijdens vakantie mee met de camper. maar deze mensen zijn toch boven de 75 jaar en dan is de kans te groot dat ze over een paar jaar weer een ander huisje moet krijgen en ze mailden het net af omdat ze dat zelf inzagen. Jammer maar blij dat ze er zelf mee kwamen en dat ik ze niet hoef af te wijzen. Ik zoek in principe huisjes voor het leven voor al mijn opvanghonden. Zekerheid heb je nooit maar het moet wel in alle redelijkheid te verwachten zijn.

Verder een minder leuk bericht van de adoptanten van Basje. Hij was al een tijdje niet lekker en na onderzoek is gebleken dat zijn nieren niet goed werken. Hij krijgt nu een nierdieet en over een paar maanden wordt dan weer gekeken hoe het gaat omdat ook zijn schildklierwaardes niet goed waren maar dat kan samenhangen en mogelijk verbeteren. Ik hoop van harte dat hij op het nierdieet zich weer helemaal lekker gaat voelen en nog vele jaren kan genieten want hij is pas een jaar of 7 oud. 

1 opmerking:

  1. Allemaal ditjes en datjes dus Maureen - maar hup met de club - hopelijk betert het weer ook snel.
    Groetjes, Wout

    BeantwoordenVerwijderen