dinsdag 12 maart 2013

trots op mijn woefjes

Ik ben trots op Django die al zo goed alleen slaapt en al een tijdje aan de andere kant van het huis slaapt en nu in de huiskamer gaat slapen.
Klein Esmée had veel moeite ermee maar slaapt nu al keurig in de gang naast de slaapkamer en is ook niet meer in paniek als ik nog even ga douchen of naar boven ga. Het alleen blijven moet nog wel opgebouwd.
Verder ben ik trots op Droopy. De arme ziel heeft een ontstoken oog. Gewone druppels hielpen niet en de dierenarts geeft gister gekeken en hij heeft nu andere speciale druppels. 4 keer per dag moet ik druppelen en dat staat hij geduldig toe. Hopelijk werkt het want anders moet hij volgende week onder een roesje oog doorgespoeld en dat hoop ik te vermijden. Ik moet vrijdag de dierenarts bellen hoe het gaat.

Verder ben ik trots op mijn eigen Mamba. Die heeft zich goed hersteld na het overlijden van Bieke.

1 opmerking:

  1. Hoop dat de druppels werken - ben zelf ook niet zo weg van roesjes. Sterkte Droopy. Groet Wout

    BeantwoordenVerwijderen