zondag 2 mei 2010

zondag berichtje


Junior heeft zich vanochtend een slag in de rondte gerend in de velden met Smokie en komt steeds meer los. Echt een geweldige schat.

Lekker speels ook.

Ongemerkt is er ook een nieuwkomertje bij. Ze heette Snappie maar dan moet ik denken aan een hond die snapt naar mensen en dit is een heerlijk vriendelijk knuffeltje. Dus is heb haar Tarsi genoemd dat is qua klank hetzelfde en ik vind het een prettigere naam.


Tarsi is een lief meisje van ongeveer 5 jaar. Naar mensen echt een allemansvriend. Ze kan met kinderen en met honden maar wordt niet bij katten geplaatst. Tarsi is zindelijk en kan even alleen thuis blijven. Mee in auto is ook geen probleem. Op veilige plekken kan ze los lopen. 30cm

Tarsi is niet zo onder de indruk en loopt hier vol zelfvertrouwen door de roedel en snauwt naar grote Smokie die meteen onder de indruk is van deze dame met karakter.


Een geweldig hondje dat vast niet lang op een nieuw thuis zal hoeven te wachten.

1 opmerking:

  1. oohww volgens mij moet ik binnekort eens weer een keer langs komen om te knuffelen!! wat heb je weer heerlijke opvangertjes zeg vooral tarsi vind ik een erg lekker ding!

    kus heidi

    BeantwoordenVerwijderen