zondag 9 mei 2010

droog gewandeld

Zondag ochtend eerst gefietst met Vamy en Junior en daarna met Jolly en Smokie. Toen er met de auto op uit met de Ranjaclub en met Tarsi. Granny houd ik nog even uit de nattigheid met haar buikwond. Het was droog en we hebben lekker relaxed kunnen wandelen.

Meteen gelegenheid om foto's te maken van Tarsi want tot mijn verbazing krijgt ze geen reacties en worden haar advertenties niet meer zo goed bekeken dus misschien dat nieuwe foto's haar kunnen helpen want het is toch een leuk klein hondje.

Het viel echter niet mee want Tarsi had het maar druk en liep liefst door het hoge fluitekruid en stond meest met haar kont naar me toe.

maar ik heb toch wel wat leuke plaatjes tussendoor kunnen maken van haar.

Hieronder nog een plaatje waarop je kan zien dat haar neusharen bij de ogen te lang zijn.

Daar heb ik vanavond even wat aangedaan en nu haar neusje geplukt is kan ze tenminste weer gewoon rechtuit alles zien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten