
Vanochtend is ze gehaald. Ze had er zin in en was blij de mensen en haar nieuwe hondenmaatje terug te zien. Ze ging enthousiast mee.

Ik zal haar missen maar ontzettend blij met deze plaatsing en sowieso dankbaar dat ik eindelijk weer een hond mag uitzwaaien. Want de plekjes zijn zo nodig voor andere zieltjes die nu wachten.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten