dinsdag 9 april 2024

Het was afgelopen weekend genieten buiten

Sereno heeft afgelopen vrijdag weer een anabolen prik gehad want het in de auto springen is nog steeds problematisch. Zijn slechte zicht bemoeilijkt het ook. Nu aan het kijken of het makkelijker gaat als ik alle benches uit de auto heb, maar dat brengt weer logistieke problemen mee met de andere honden. Dus beetje puzzelen want met het heerlijke weer afgelopen weekend wilde ik zoveel mogelijk honden mee laten genieten. Lydia was 1 van de gelukkigen. Net als Zani. Brown en Tinka hebben gister en vandaag gelopen, maar kunnen praktischer voor mij in bench. De grond is nog erg nat en voor mij te zwaar om te wieden of om de gaten van de honden in het veldje te dichten. Maar er is genoeg te doen; eerste maaibeurt en er is veel te snoeien. En toen de vorst voorbij was de regenton weer laten vullen en die bevat inmiddels door al die regen genoeg water om het zaaigoed in de kas elke dag van water te voorzien. Binnen jagen de honden op de eerste bromvliegen dus ik moet op de uitkijk naar een nieuw vliegengordijn. Ook weer probleem dat ondanks afgelopen jaren strafregels schrijven honden als Tinka nog steeds niet snappen dat je de egels niet mee naar binnen mag slepen. Maar er staat Tinka van de week zelf ook nog wat te wachten want donderdag gaat ze voor schoonmaken gebit. 

Het is weer kouder en bewolkt maar het lente weer afgelopen weekend deed wonderen voor mijn humeur en heeft me weer een beetje opgekrikt. ​Zondag kwam er een leuke reactie voor Noble binnen. Gisteravond uitgebreid gemaild en nu vol spanning aan het duimen. Hij verdient het zo gezien te worden. Ik kan de antwoord mail wel mijn inbox inkijken en check dus steeds hoopvol de mailbox. Helaas nog geen antwoord. Dus duim met me mee voor een positief bericht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten