zondag 26 november 2023

Het is weer nat

Inmiddels is het weer regen en regen wat de klok slaat. Vrijdag naar de uitverkoop gegaan en goedkoop twee paar wandelschoenen gekocht bij Scapino. Hopelijk voldoende om deze winter droge voeten te houden. Van mijn moeder geld gekregen voor de kerst en gister alweer op pad ditmaal naar de lokale tuinmachine zaak die werkkleding verkoopt. Dankzij mijn moeder nu een parka die wind en regendicht is en die lekker veel zakken heeft. Het weer zou me dus niet meer hoeven deren, maar evengoed mag het van mij wel weer droog worden. De grote zilverreiger is weer gearriveerd maar stond er ook sneu bij in de regen. Volgende probleem is nu het parkeren. Zelfs op zondag waren ze in de velden aardappels aan het rooien en waar gerooid is daar is het zo drassing dat ik nergens veilig mijn kleine auto kan neerzetten zonder dat ik risico loop dat ik vast kom te zitten in de modder. Morgen vroeg op want Vainilla gaat op pad met Michiel en Dirkje naar Vught. Voor de controle echo. Vanmiddag haar gewassen en hopelijk gaat ze redelijk schoon mee. Spannende dag morgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten