woensdag 30 augustus 2023

quality time met Sereno

Vainilla is nog steeds moe. Misschien is haar lijfje ook nog niet ingesteld op de huidige werking van haar hart want het was immers aangeboren dus zal toch een soort van omschakelen zijn ook al is het enorm verbeterd. Ze eet verder lekker maar haar oortjes hangen nog extra. Alleen thuis blijven vindt ze niet leuk maar ik ben toch even naar Assen geweest vandaag. Mijn pc moest voor onderhoud maar ik schatte in dat het als het rustig was in de winkel het snel klaar kon zijn dus ik had Sereno mee. Die loopt meest maar kort en op dezelfde plekken waar hij op zich lekker los kan lopen. Maar even naar een andere plek is ook wel eens fijn voor hem. Ze konden er inderdaad direct mee aan de slag en ik kon nog mooi even drie kwartier met Sereno op pad langs het kanaal vlakbij het bedrijf. Sereno is nu bijna 14 jaar oud en is stram en het gaat langzaam maar hij vond het heerlijk om eens ergens anders te snuffelen. Daardoor was het af en toe flink slenteren in plaats van lekker doorlopen maar ik ben blij dat we zo even saampies erop uit konden.

1 opmerking:

  1. Lieve oude Sereno, zo geweldig hoe jij al jaren voor hem zorgt. Groetjes van Myriam

    BeantwoordenVerwijderen