zondag 25 juni 2023

Samba

Van Samba haar verleden is niets bekend. Overgenomen van een andere organisatie en in het asiel sociaal en lief. Waarom we haar hebben gekozen?......Nou ja ik was eigenlijk gewoon een beetje verliefd toen ik haar zag.😊 Dus puur omdat ik hebberig was en ze tot mijn verbazing afgelopen maanden niet geadopteerd werd, heb ik gevraagd aan Esperanza of ze aan het transport mocht toegevoegd.In het echt valt ze ook niet tegen. Dus ik ben nog net zo verliefd😍. Ze heeft een unieke uitstraling en is net zo leuk als ze er uit ziet. Aanhankelijk, gezellig, speels en vriendelijk. Ligt goed in de roedel.Maar nee ik houd haar niet. Sterker nog ze is eigenlijk wel urgent voor plaatsing want Sansa snapt er geen donder van dat ik haar roep en de andere kant op kijk🙈. Twee namen die zo op elkaar lijken. Omdopen? Maar de naam lijkt zo goed te passen bij Samba. Hopelijk vindt ze snel een huisje en hoef ik haar niet een andere naam te geven. Wat kan ik over haar vertellen?Een 58cm hoge goed gelukte Spaanse jachthondmix met sprinkhaanpoten. Bij lijn observatie wat onwennig maar snuffelt graag en loopt op zich al heel goed mee. Vanmiddag was er de TT uittocht en druk aan de straat met mensen en motoren. Samba en Sansa samen een klein stukje (want was nog erg warm) aan de straat meegenomen en ze deden het beiden super. Eerder afgelopen week twee keer met haar als hond alleen gelopen en dat ging ook prima. Katten op straat keurt ze geen blik waardig maar als ze een vogel ziet zitten dan is ze vol belangstelling. Samba knuffelt graag en laat alles met zich doen. Ligt braaf in de bench en is tuinzindelijk. Ze heeft alle potentie om een gezellig maatje voor een sportief gezin te worden.​Al lijkt het haar ook wel wat om samen met haar mensjes op de bank te hangen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten