dinsdag 28 juli 2020

Jack beschimmeld

Foto van Jack 26 juni toen hij voor het eerst na zeker 9 maanden op straat liep en zo blij was uit zijn smerige bench te zijn. Een magere Jack hier 1 juli na al een paar dagen de nodige wasbeurten en extra maaltijden. Het stond misschien grappig dat bruin maar de achterliggende reden was schrijnend. Nu met de dag wordt hij witter! Kontje probeer ik wat bij te plukken. Je ziet het verschil tussen links waar ik al meer weg heb en rechts waar ik nog wat meer kan plukken. Goed is ook te zien dat de kale plekken op zijn staart wit zijn. Het is niet allemaal weg te plukken. Het heeft tijd nodig maar ik verbaas over het verschil in 1 maand tijd. Evengoed zie Jack er nu niet mooi maar beschimmeld uit 😁😂
De extra maaltijden zijn inmiddels afgebouwd en de medicatie ook. Enkel nog goed voer en Atopi 3 supplement (krijgt adoptant mee) en verder gezond snoep en kauwies. Het laatste was op maar dankzij donatie rescuer Jack kunnen bestellen en zo heb ik alles weer op voorraad, ook voor zijn vriendjes hier in de opvang.  Ook nog wat andere dingen gekocht die op waren. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten