maandag 13 juli 2020

Het gaat goed met Jack!

Hoera 1,5 kilo erbij!!!!!
De narcose was goed gegaan en heel veel tandsteen is verwijderd. De losse ondertandjes zijn eruit maar de afgebroken hoektanden zijn schoongemaakt en konden wel blijven zitten. Ik mocht hem om 2 uur halen maar werd om 11.30 al gebeld van hij is goed wakker hoor. Nou toen ik parkeerde bij de praktijk kon ik dat wel horen ja 😊😁. Binnen in de praktijk was het nog erger en ik snapte wel waarom ze blij waren dat ik hem haalde. Blaf blaf blaf. Kwispelend liep hij mee naar de auto en wilde er zelf in klimmen.
Thuis wilde Snoopy nog even samen met me spelen. Maar Jack vond dat het ei van hem was. Wat nou rustig aan en niet spelen tot je bloedende bekkie is genezen.....Bloed van het Jolly-ei gewassen en die ligt nu even hoog weg. Sorry Snoopy. Die heeft al zo weinig vanwege Pirate en nu dus zijn ei ook nog weer weg. Maar hopelijk houdt het bloeden snel op en kan Jack vanavond weer eten en kan morgen het ei weer terug op het veldje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten