donderdag 2 januari 2020

Veel geluk Xavi!

Mijn grote fan is vandaag vertrokken. De Ranjaclub werd verwend met zak voer en kauwies en hondenkoekjes. Gister notabene ook al van de baasjes van Cuqui een stevige bench gekregen wat ik heel goed kan gebruiken met de vele opvangers hier.
Xavi deed het heel goed met de kennismaking. En is dus mee maar wat is het spannend. Hij is goed aangekomen en heeft al een stukje gelopen en heeft huis verkend. Nu hopen dat hij niet na een paar maanden de baasjes met de handen in het haar laat zitten. Hier ging het heel goed maar nu moet hij het als hond alleen zelf doen. Hij laat zich goed lezen en goed sturen en er is alle vertrouwen dat zijn vrouwtje hem goed zal lezen maar evengoed wat is het spannend. Voor Xavi ben ik blij en wat wens ik dit manneke geluk en geborgenheid en stabiliteit voor de rest van zijn leven. Gister is hij volgens paspoort 4 jaar geworden (1 januari is meest een verzonnen datum waarop veel honden dus jarig zijn, ook Pirate en Whoopi waren jarig al heb ik het verder niet speciaal gevierd) en vandaag is hopelijk het begin van een lang en mooi en gelukkig leven bij zijn nieuwe baasjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten