zaterdag 28 september 2019

filmpjes

Vanochtend met voeren Xavi op video vastgelegd. Van niet willen eten naar dansend je voerbak achterna lopen. Mijn ouders kwamen langs en mijn vader heeft een flink stuk met Bregje gelopen. Hij kan nu echt merken dat ze bespiering gaat krijgen en sterker wordt. Natuurlijk ook nog kroelen. Ik wilde mijn moeder even een klein stukje met Xavi laten lopen om te filmen maar hij was zo op mij gericht dat hij bleek omkijken. Dus maar even zelf gelopen en mijn moeder laten filmen. Ik had wel filmpje met Mieneke toen hij net was aangekomen in april maar hij heeft nu toch een ander vachtje. Ook nog leuke video van Mr Monti en Binkie. Helaas kwamen Bregje en Pirate en dan wordt het meteen te. Ze kunnen leuk allemaal spelen maar vaak wordt het er eentje teveel tijdens het spelen en dan krijg je dus conflicten. Het zijn allemaal schatten maar het moet gewoon doorstromen. Helaas loopt er niets ondanks dat het nu top adoptie tijd moet zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten