zondag 12 augustus 2018

even met de auto naar achter

Vanochtend even quality time met de nieuwe honden en meteen gekeken hoe ze het doen in de auto. Psikus is makkelijk zowel in bench als los achterin waarbij hij overigens wel aan een lijn zit.Refiks moet in de auto getild worden en hoewel een knuffel is hij duidelijk geen handling gewend en doet het mogelijk ook pijn aan zijn dikke lijf dus ik moet hem voorzichtig tillen. Hij vindt de auto okay maar lijkt het niet echt gewend. Refiks bewust samen met Lady en Mamba omdat ik hem los wilde laten en ik dan even goed moet kijken wie ik er van de roedel het beste bij kan zetten. Mooi is te zien hoe Lady toch ook een seniorenhondje die hier in opvang een kilo is afgevallen super actief rond zoemt, muisjes zoekt en terug komt rennen. En daar tegenover rolmopsje Refiks die vrolijk maar bedaard een ommetje maakt. Eerst nog even met sleeplijn en veel oefenen met komen voor Frolic. Aangezien Refiks op dieet staat en hij frolic heel lekker vindt had hij het snel door. Bij keerpunt de lange lijn er maar afgehaald. Refiks zijn conditie houdt niet echt over en kans dat hij er vandoor gaat leek me klein. Overigens had hij de GPS tracker om voor extra stukje veiligheid.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten