dinsdag 21 augustus 2018

4 opvangers op een rijtje

Ze lagen prachtig op een rijtje maar natuurlijk als je een foto wilt maken dan staan er 2 weer op. links Bonny, midden Abe, dan Lady die opgestaan is en naar me toe liep en bij mij ging liggen en dan Psikus. Alle vier nog op zoek naar een baasje. Abe moet ik nog tekst maken; hopelijk lukt het vanavond. De vakantieperiode is aardig voorbij dus stiekem hoop ik dat er deze maand nog 4 gouden mandjes te vinden. Vooral Bonny die al 9 maanden nu wacht op een passend thuis. Omi gevraagd of ze voor de nieuwe schutting wilde poseren. Gras was wat hoog geworden voor Omi om te lopen, dus ze ging er maar bij zitten Gras is inmiddels gemaaid en Omi lekker aan de wandel.Maar de andere kant rook lekkerder dus ze was al weggelopen van de schutting plus dat het zonlicht daar vandaan komt dus dan is het lastig foto's/film maken met tegenlicht. Maar de prachtige schutting biedt op zich nu een heel ander achtergrondsbeeld. Reken maar dat ik telkens weer met verwondering en dankbaarheid er naar kijk! Ook nog appels geraapt en pruimen geplukt. Bramen en druiven moeten ook geplukt maar ik moest ook gewoon zuigen en dweilen en de dag vliegt zo om.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten