vrijdag 27 juli 2018

hitte

Whoopi heeft het net als Bo-Ghy zwaar met dit weer. Omi echter doet het geweldig goed en is graag buiten.Ze loopt dan ook zo de schaduw uit de hete zon in. Pech voor haar laat ik haar echter toch niet lang zo in de zon. Het slechte lopen is omdat ze neurologisch haar ene achterpoot slecht aanstuurt en omdat ze nu met haar ene oog door staar echt bijna blind is. Maar haar staart is in de krul en ze is echt blij buiten te zijn. Ook omdat er een windje stond denk ik en ze ruikt graag wat de wind meebrengt.Even voor het verschil een paar minuten later als ik haar wreed als ik ben uit de brandende zon in de huiskamer heb gezet waar de gordijnen dicht zitten voor de schaduw. Meteen een teleurgestelde Omi met haar staartje laag. Omi heeft daar haar eigen rennetje opdat ze vlak bij me kan zijn en altijd zachte ligplekjes heeft (want anders zouden de andere honden er steeds in die mandjes liggen) en water bij de hand en kan liggen waar ze wil zonder dat de andere honden haar overhoop lopen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten