zondag 15 juli 2018

GPS tracker besteld

Vanochtend lekker gewandeld. Kitty is zo makkelijk en loopt lekker los.
Bonny uiteindelijk op een rustig overzichtelijk stuk toch ook maar eens los. Hoewel ze niet wegloopt en het wandelstuk daar goed kent en ik weet dat er op de zondagochtend niet snel een prikkel kan komen die schrik op zal wekken, is het bij hondje als Bonny toch een groter risico. Maar omdat Esperanza het gedeelte wat nog te kort is voor de schutting gaat bijleggen, kan ik vanaf nu sparen voor andere zaken op mijn wensenlijst en naast Phuc zijn gebitsreiniging stond een GPS tracker bovenaan. Omdat ik voer moest kopen en de GPS tracker inene een stuk goedkoper was die maar meteen ook mee besteld. Nadeel is dat ik waarschijnlijk ook een abonnement op mijn telefoon moet gaan nemen om internet buitenshuis te hebben en daar sparen we volgende maand weer voor. Want anders kan ik op locatie nog niet zien waar de hond is. Enkel thuis.Dus Bonny zal helaas voor Bonny voor haar eigen veiligheid voorlopig toch nog in principe aangelijnd meewandelen. Pas als ik de tracker ook op de velden werkend heb kan ik die gaan inzetten voor de opvanghonden. Dat duurt dus nog even.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten