woensdag 20 december 2017

oooohhhh wat een geweldige verwennerij!!!

Vandaag verwachtte ik niets aan pakjes. Maar de deurbel ging maar liefst 3 maal. Wat een feest!
Van Ellen en gezin heerlijke snoep voor de kerst en speciaal voor Omi een matrasje waar ik zo blij mee ben.Omi ook!
Van Yvonne en Bennie genoeg kauwies om zorgeloos de eindejaarsknallen te overleven en snoepjes die ik mogelijk ook in het snuffelkleed kan verstoppen en zo de feestdagen de hondjes bezig te houden. Sereno wist meteen al het kerstspeeltje van de tafel te jatten, niks tot de kerst bewaren vond hij! Genieten van het moment 😀
En van de familie Berns alvast snoep voor januari, want hoewel 2 tonnen veel lijkt gaat het er in een maand ook weer doorheen met de grote roedel. Ook Kelvin wilde niet wachten tot de kerst en was dolblij met het kerstgroene flostouw. En Din wilde al meteen ballen met de bal.
Verder zat er in elk pakje wel troostchocolade wat ik altijd hard nodig heb als er een hondje plaatst. Bij elke doos was het een feestje met uitpakken en alles gaat zeker gebruikt worden! Wat ben ik blij!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten