zondag 31 december 2017

Karry en Kelvin gereserveerd

Karry en Kelvin hadden vandaag bezoek en zijn gereserveerd. Helaas komt Trompa terug van adoptie omdat het geen match is met het reeds aanwezige hondje. Trompa schijnt daar rot naar te doen terwijl ze in het asiel en hier in een grote roedel heel sociaal was en het enkel zoals met zoveel rescue honden met voer opletten was. Door computerperikelen liep ik wat achter met het blog en de mail en heb ik niet kunnen adverteren maar gelukkig kon ik gister mijn computer weer ophalen en doet alles het weer redelijk. Niet helemaal van de problemen af want mijn pc loopt regelmatig vast, dus moet gaan sparen voor een nieuwe computer maar voorlopig doet alles het weer. Hopelijk komt in januari eindelijk eens de beloofde glasvezel in gebruik en kan ik gaan genieten van snel internet. Nu zit ik "te ver van het kastje" en is het hier erg  traag wat vooral met foto's en filmpjes laden echt problemen geeft. Best veel knallen maar de opvangers zijn niet bang en de wel bange Sereno en Linda trekken het nog heel goed. Ben trots op de roedel. Wel geblaf en meer onrust maar het gaat nog redelijk. Vanavond en vanacht zal het zwaar zijn. De weidevogels hebben ook veel schrik en de Zilverreiger die hier ieder jaar in december tot de knallen hem teveel worden in het slootje hierachter komt buurten is sinds 2 dagen gevlogen. Maar met Karry, Kelvin en Din met nieuwe huisjes in zicht in het nieuwe jaar is het toch een mooie afsluiting van het jaar en ben ik vandaag dankbaar en blij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten