zaterdag 4 november 2017

gezellig

Vorige maand met de open dag konden ze eigenlijk al meekomen maar ja ik had al 10 honden voor de Open Dag en nog meer is gewoon te veel. Denkende dat Harry Potter en Pietertje wel geplaatst zouden zijn had ik ze voor een volgend transport in laten plannen. Zodoende dus even 2 extra honden maar wat een lieverds! Middelslag poedels. Stamboomhondjes maar wel verwenhondjes want ze zijn een beetje mollig. Baasje was overleden en in Bulgarije was geen goed thuis te vinden. De zoon heeft daarom ARS gevraagd of zij misschien konden helpen. Nadia vroeg me of ik ze kon bemiddelen. Zodoende geen straathondmixen maar gewoon echte rashonden. Kelvin en Karry zijn 7 jaar oud en moeten absoluut samen blijven. Kelvin
Karry.
Om het vervoer aan te vullen (ik kan ze niet voor 2 honden door laten rijden naar hier), kwamen er ook twee leuke pups mee die gelukkig door mochten voor opvang bij Chantal.  Maar ja ik had ook een foto van dit meisje gekregen. Ze werd omschreven als rustig en sociaal en vriendelijk. Waar ik blij was dat de grote jongens na een nachtje slapen door mochten, is dit een klein meisje die gelukkig niet meteen speels op Omi duikt. Dus ze is hier in opvang met de gedachte dat zo een fijn gezinspupje toch heel snel door moet kunnen. Ze heet Gamora en slaapt braaf in de bench. Is speels maar niet heel ondeugend. Is een open blij pupje. En ach zoveel ruimte nemen ze niet in bij elkaar 😊Evengoed moeten er wel honden gaan plaatsen dus ik was erg blij met de hulp van Judy (adoptante van Annie) om te helpen leuke foto's te maken en filmpjes want mensen krijgen dan toch vaak een iets beter beeld bij een hondje. Gamora is zo'n 4 maanden en een leuke onherleidbare mixpup.Met hulp van Judy meteen ook nieuwe foto's van Pietertje gemaakt want het is toch vreemd dat hij niet meer reacties krijgt. Hopelijk gaat het met de nieuwe foto's lukken. Voor zijn maatje Harry Potter is in ieder geval vandaag het huisbezoek en dan mag hij morgen waarschijnlijk naar zijn nieuwe huisje. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten