dinsdag 14 november 2017

Bedankt Mascha en Kees-Jan

Op mijn verlanglijstje stonden nog mooie anti ontsnappingstuigjes voor de opvanghonden die van prachtige stofjes gemaakt waren. Mascha heeft geprobeerd deze te kopen. Helaas bleek de webwinkel gestopt en kon ook een andere winkel niet leveren. Maar evengoed twee gekleurde tuigjes in de kleinste 2 maten gekregen en meteen in gebruik voor de nieuwste opvangers.
Wat staat het Peret goed!
Bonny kan erg bang voor mensen zijn en moet ook door mij soms met tact benadert worden dus dan is zo een anti ontsnappingstuig zo een geruststelling. In het donker in de tuin heb ik haar ook aangelijnd nog.
Mascha en Kees-Jan. Jullie hadden al zoveel gegeven maar dan extra ook nog dit opdat het voor de opvanghondjes niet alleen fijn maar ook veilig de eerste tijd hier is zolang ik ze nog niet goed ken. En tegelijk prachtige kleuren waardoor zo een tuig niet misstaat op de foto. Ik ben er zo onwijs blij mee!!!
En dat het tuigje lekker zit is wel aan "konijntje" Bonny te zien. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten