zondag 21 mei 2017

qualitiy time

Even tijd voor mijn eigen clubje. Geen opvanghonden mee. Wel Bo-Ghy en Whoopi met hun slechtere poten mee op de lange wandeling. Helemaal tot het einde tractorpad gelopen. Voor Whoopi was er geen hoog gras dus in die zin goed te lopen maar zou ze zo een afstand wel aankunnen. Echter ze was zo blij eindelijk weer op dat pad mee te mogen dat ze heen en terug dansend heeft afgelegd. Ze krijgt nu Curcumine ipv Rimadyl pijnstilling en dat lijkt haar goed te doen. Bo-Ghy had het wat zwaarder op de terugweg maar liep toch ook zonder problemen op en neer. Ik geef hem niet consequent maar wel af en toe Curcumine en misschien moet ik toch kijken of ik het niet dagelijks kan gaan geven. Thuis verder met de moestuintjes. Ik ben nog steeds aan het zaaien maar de eerste zijn al aan verpotten toe.Hier in het dorp twee moestuinbakken "gescoord" die goed van pas komen.  Het lijkt zo weinig maar als de Paksoi en Cavelo Nero het gaan doen staat de bak straks propvol.De tuinkers is mijn eerste oogst!

1 opmerking:

  1. Dat wordt straks weer smullen van eigen groente. Ik had ook een paar, de paksoi is door de slakken vlak afgemaaid helaas. Teer spul!

    BeantwoordenVerwijderen