donderdag 4 mei 2017

Hoera moestuintjes!!!!

Vandaag een pakje met de post. Heel stevig ingepakt. Ik kon op gegeven moment spieken en zag al dat de inhoud mij zeer blij zou gaan maken. Maar ja dan nog verder open zien te krijgen 😊Dat viel niet mee.
Wat zijn het er dit jaar veel! Ik heb ze alle 20 heb ik al gezien. En niet alleen dat ik heb heel veel dubbele maar dat is niet erg. Juist heel fijn. Als het dan toch ergens in het proces misgaat met een potje dan is er misschien een ander potje die het wel doet. En 3 peultjes dat zal toch waarschijnlijk aan oogst maar 1 maaltje peultjes opleveren dus dat is niet erg. En gelukkig kan veel wat je oogst ook ingevroren worden. Hopelijk ergens in de komende dagen tijd om te gaan zaaien. Ik heb zin om aan de slag te gaan.
En dat dankzij een super lieve attente Ilse die zomaar voor mij zoveel moeite doet om ze allemaal te verzamelen. Dank je Ilse! Ik ben er zo blij mee!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten