zondag 29 januari 2017

Pol is geopereerd en doet het goed

Internet viel er steeds uit en ik had het ook te druk voor blog. Zieke pupjes gehad. Roedel en Pol verder niet ziek, dus Pol mocht gewoon geopereerd. Wel is Fenia door naar een andere opvang opdat ik me op Pol kan richten. Hij heeft een flinke jaap en had wat bijwerkingen op de tramadol pijnstilling zoals onrust en angstmomenten. Hij staat nu weer op de gewone pijnstilling en is meteen weer gewoon de oude blije Pol die lekker heeft doorgeslapen afgelopen nacht. De wond lijkt rustig maar het zal nog wel even duren eer die dicht is. Omdat de kap geen succes was moet ik hem goed in de gaten houden maar hij blijft er keurig af.
Heel af en toe gaat hij nu op het pootje staan maar echt belasten helaas nog niet. Pol heeft geen benchrust maar moet juist bewegen opdat hij bindweefsel aanmaakt op het zaagvlak van het bot (heupkop is verwijderd dus geen verbinding meer tussen heupkom en bot poot). Hij mag echter niet hard rennen of met andere honden stoeien of met speeltjes verkeerde bewegingen maken. Gelukkig doet Pol het wel rustig aan. Hij is graag buiten dus bewegen doet hij wel maar ja nog op drie poten. Ik hoop zo dat hij eerdaags het pootje echt gaat gebruiken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten