woensdag 18 januari 2017

Heel veel geluk Cuca

Een zwaar afscheid vandaag. Niet voor Cuca. Die had er zin in. Autorijden vindt ze geweldig. Dat staat waarschijnlijk voor mee mogen en voor wandelen. Maar dit keer wandelde ze dus Dierenthuis binnen. Geen adoptiefamilie maar wel een thuis voor Cuca. Het eerste bericht was dat het prima ging. Ongetwijfeld zal ze het in de nacht wel moeilijk krijgen. Hopelijk mist ze me niet te veel en geniet ze met volle teugen van het ontdekken van haar nieuwe plek. Ik zit zwaar aan de troostchocolade. Heel veel geluk Cuca!

6 opmerkingen:

  1. Dag lieve Cuca, na een lastig stukje krijg je een super leven en hoef je nooit meer te verkassen. Maureen sterkte, geniet van de troostchocola, maar vooral van de gedachte dat je voor Cuca de brug naar een hele liefdevolle plek bent geweest. Dirkje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jullie dank voor het rijden van Cuca. En uiteraard dat Cuca indertijd uit Spanje mocht komen. Want wat was ze dankbaar en wat straalde ze van geluk. Nu hopelijk ook dat laatste stukje stress straks weg en enkel fijn genieten voor haar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alle goeds voor Cuca, snap wel hoe je je voelt, vooral nu ze zich zo hechtte. Ze gaat het vast heel fijn krijgen, heb ik alle vertrouwen in.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat moeilijk nou weer,ik heb er alle begrip voor dat je zwaar aan de troostchocolade moet ,ik zou ook helemaal met kromme tenen zitten,elke keer als ik hier honden moet laten gaan heb ik pas een beetje rust als er goede berichten en vooral foto's binnenkomen waarop ik aan de ogen kan zien dat het ze goed gaat.
    Maar je hebt iets heel moois voor haar gedaan en daar kun je trots op zijn,ik hoop voor je dat je snel wat foto's krijgt waarmee je blij kunt zijn.
    Sterkte ermee,groetjes uit Hongarije,Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dierenthuis(Stefan, Alice, Julia en vrijwilligers) geeft echt om dieren, die elders geen kans hebben en krijgen. Cuca krijgt superbaasjes en heel veel leuke vriendjes.

    BeantwoordenVerwijderen