donderdag 8 september 2016

om knap chagrijnig van te worden

Een uur voor Dimi bezoek zou krijgen telefoon dat ze net een ander hondje genomen hadden en dus niet meer voor Dimi kwamen. Jammer dat ze dat tevoren niet eerlijk zeggen. Terugzetten als beschikbaar en adverteren kon niet want ik had die ochtend mijn pc voor onderhouds beurt naar winkel gebracht met idee dan werkt alles super komende tijd voor de open dag promoties. Op zich geen klachten maar in de komende periode zoveel foto's en fimpjes te verwerken en paginas te maken online dan moet het allemaal gewoon even schoongemaakt letterijk en figuurlijk. Na 1,5 dag pc terug maar helaas door ik vermoed een andere virusscanner die er op gezet is nu zo traag op internet dat ik nog steeds bijna niets kan doen dus ik moet morgen pc weer naar de winkel terug brengen. Hopelijk wel zelfde dag nog weer terug zodat ik in het weekend eindelijk aan de slag kan maar het schiet zo niet echt op. Drie dagen inhalen waar ik zoveel had willen doen. Dimi wel weer van reservatie afgehaald maar haar op herplaatsingssites en advertenties zetten lukt zo niet als een pagina openen minuten duurt. Ik had een andere reactie voor Dimi maar die op een hond elders gewezen, denkende dat Dimi wel een huisje had want voor klik bij Dimi was ik niet bang die is zo open en blij. Maar goed die mensen blij met mijn suggestie en hebben inmiddels dat pupje geadopteerd. Ook een rescue pupje dus fijn voor dat puppeke. Hier echter nog steeds 6 opvangers, niet gepland of al geplaatst gepland. Rienne is wel opgehaald gister en de eerste berichten zijn goed dus dat maakt me gelukkig iets minder chagrijnig. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten