maandag 11 april 2016

zonnige maandag

Wat is het toch een lieverd!
Daar moeten we toch snel een eigen mandje voor kunnen vinden?
Vandaag rustig en zonnig dus Noa en Selena waren veel buiten aan het rennen en spelen. Of om gewoon lekker te rollen. Dat vond Mamba ook. Helemaal stoffig.....Roxi rolt hier niet maar ligt gewoon lekker en hoopt dat ik haar buikje kroel. Maar ik had mijn handen al vol :)Schattige kleine Mathew. Hier niet op zijn plek. Hij is makkelijk maar je ziet gewoon dat ie niet gelukkig is in zo een roedel. Ik doe echt mijn best maar de reacties die hij krijgt zijn van mensen die de tekst niet lezen. Er moeten toch mensen zijn met een wat rustiger huishouden die ook nog eens lange wandelingen met dit knuffelventje willen maken?

1 opmerking:

  1. Een ontspannen bende daar bij jou. Schatjes, allemaal, ik zal extra duimen voor Mathew.

    BeantwoordenVerwijderen