donderdag 7 april 2016

geduld

Bij de Telegraaf reacties zat 1 reactie die er uit sprong en op papier een gouden mandje voor Noa kan bieden. Het huisbezoek is 17 april dus nog even geduld maar hopelijk wacht dan eind april voor Noa een eigen thuis.
De moestuintjes doen het goed. Al 7 potjes laten de eerste groene blaadjes zien! Maar het blijft zaak geduld te hebben. Tja dat heb ik niet dus even gesmokkeld en sla planten gekocht bij het tuincentrum.  Meteen de van mijn ouders gekregen pootuien ertussen geplant. Het kasje wat in vorig jaar van Anne de Boer kreeg ertussen voor nog wat nachtelijke bescherming. Het kasje is kapot gewaaid maar voor dit doel werkt het nog prima. Hier nog wat slaplanten op een zonnige plek waar helaas veel van een soort diepwortelend gras zit. Mijn vader had het weer diep gewied maar het zal terug komen. Dan zal ze oogst echter al ruimschoots binnen zijn en de sla door aan het schieten dus dat is niet erg. Ik heb al wat eerste blaadjes her en der geplukt.Deze plantjes dek ik in de avond nog even met dozen af tegen de lagere temperaturen. Maar op zich is het groeizaam weer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten