vrijdag 25 december 2015

crackle bal geen goed idee.. of toch wel

Sereno is gek op piepspeeltjes en balletjes dus hij had al eerder deze maand een oranje piep bal van mij gehad. Al wordt die nog wel eens gepakt als hij niet oplet door 1 van de andere honden.
Vandaag verraste ik Sereno met een crackle bal. Ik word af en toe een beetje gek van een piep en deze piept niet maar kraakt.
Maar behalve dat Phuc die op een onbewaakt ogenblik van Sereno steelt, word ik nu steeds opgeschrikt want het gekraak klinkt alsof er een puberpup iets te pakken heeft wat niet als speelgoed bedoelt is en kapot kauwt.

Maar nu ben ik toch wel blij dat ik de bal gekocht heb. Want wie liep er net heel gelukkig mee..... Diddy!!! Inmiddels heeft ze de oranje bal ook maar gepakt en ook nog een kong gevonden. Alles verzameld in haar bench. Sinds Mulan weg is loopt ze meer door de kamer en net moest ik zelfs opletten dat ze de afstandsbediening van de tv niet pakte. Diddy is een jonge hond van 1,5 jaar dus kauwen hoort bij de leeftijd en ik ben zo blij dat ze steeds meer belangstelling voor haar omgeving krijgt en van de andere honden dingen leert zoals dat speeltjes interessant zijn.Helaas foto's te donker maar wel nog even een filmpje van Diddy op schoot.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten