maandag 23 februari 2015

nieuwe fotos van de opvangers

Zoals geschreven veel foto's gemaakt.
Niet alleen van de nieuwelingen maar natuurlijk ook van knappe Tom.
En knappe SerenoRieke
 Africa heeft inene 2 leuke reacties lopen en mogelijk een luxe probleem.Heel enthousiast gemaild hoe goed opgevoed ze is..... pffff misschien moet ik het toch maar een beetje afzwakken :)
Snowy is net een kleine labrador.Ze wordt steeds vrolijker en heeft zelfs al even 2 bomen mee langs de weg gelopen. Ze vond de lijn maar raar maar deed het toch heel goed.
Wolfje heeft een grote ommezwaai gemaakt. Ze is inene het huis gaan verkennen en niet meer bang van de honden. Deze foto kun je goed zien dat ze veel kleiner is dan herder Rieke.En nog fijner ze durft me nu steeds vaker zelf te benaderen en toont zich aanhankelijk. Ik ga steeds meer aan haar halsband en rest lijfje zitten opdat ik haar hopelijk morgen of overmorgen kan intuigen en haar vast of met een sleeplijn mee de tuin in kan nemen en hopelijk ook kan gaan leren om echt te wandelen want op zich denk ik dat ze het wel leuk zal vinden. Ze is echt zo een prachtig klein Wolfje!Kleine Dizzy is juist degene die een beetje achterblijft. Durft niet naar mij toe en loopt nog weinig door huis. Trekt zich direct terug in de bench; dat is gelukkig haar veilige haven. Toch lijkt ze wel te ontspannen als je haar op schoot neemt dus toch me maar even aan haar opgedrongen en laten weten dat ze een schatje is en dat ze er ook wel komt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten