maandag 23 februari 2015

grof vuil voor gelukszoekers

Vrijdag was het oud papierdag. Behoorlijk wat spannende dozen aan de weg gezet maar niemand die nieuwsgierig kijkt wat er in zit.
Vandaag grof vuil dag. Gister samen met mijn ouders lopen zwoegen om alles aan de weg te zetten. Een hoop vies spul van halfverteerde doorweekte matrassen tot een ondergepieste uitgezette tafelpoot. Ik geloof dat er elk half uur wel een auto stopte en er een mannetje een rondje om de hoop heen liep. Geen vrouwen; die zien kennelijk in 1 oogopslag dat het vieze rommel is. Bo-Ghy is lekker waaks, Rieke helpt hem graag en Linda wil zowiezo mensen graag opvreten. Hele dag dus geblaf naar die mensen op mijn oprit. Niet echt lekker kunnen rusten. En ook nog eens voor niets want ondanks bevestiging gemeente is het niet opgehaald.
Morgen maar bellen. Ik ga gillen als we alles weer weg moeten slepen en een maand later weer aan de weg moeten leggen. Het ligt danig in de weg dus ik moet het weghalen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten