woensdag 3 september 2014

ontbijt met M & M

Vanochtend om half 4 werden deze 2 Griekse schones gebracht. Gelukkig wilden ze nog wel even doorslapen tot 8 uur. Toen begon de dag en dat was me toch een lol.
Ik zou eerst al in augustus Griekse pups opvangen maar dat moest ik ruilen met Belgie omdat ik de noodopvanghonden had. Zodoende was het omgezet naar 2 september en kreeg ik deze 2 M &M snoepjes in opvang vanochtend want het was een late aankomst geweest op de luchthaven.
Dit is Mindy. Koud binnen maar al 3 reacties.
Dit is Mandy. Het zusje die net zo lief en knuffelig is. Wat dapperder en ondernemender maar beide zijn geweldig leuke honden. Wel voor mensen die van wandelen houden.
Op de heide kwamen we nog bekenden tegen. Mindy en Mandy hadden al snel door waarom Phuc en Mamba direct naar hem toeholden........ hij heeft namelijk altijd snoep op zak voor honden. Niets enge Rottweiler maar direct op je doel af voor knuffels en snoep.

1 opmerking:

  1. Wat een Moppies Maureen (is ook M&M bij deze). Kwamen reacties voor elke hond maar zo snel he? Ach: het zij ze gegund hoor. Aaitjes/groetjes, Wout

    BeantwoordenVerwijderen