donderdag 25 september 2014

foto albums en teksten klaar, nu de filmpjes nog

Druk bezig. Helaas wat internet problemen en al dagen geen telefoon. Het zou aan het verouderde kastje liggen en kennelijk heb je dan recht op een nieuwe. Dat is fijn. Die zou vandaag komen, nog fijner. Niet dus. Lang leve de KPN. Ik kan niet bellen dus mail naar ouders en die hebben gebeld naar de KPN dat er niets gekomen was en het wordt nu 30 september. Gewoon meer dan een week geen telefoon en ik mag nog blij zijn dat ik internet heb. Gelukkig had mijn moeder het voorzien en een nieuwe punt appeltaart laten bezorgen waar nu al 2 frustratie happen uit zijn.
Ik heb de foto albums nu online van de honden maar moet de filmpjes nog en dan wil je uiteraard geen internet storing hebben tijdens het laden. Hopelijk lukt het toch want ik wil graag voor het weekend de honden in promotie hebben. Het moet uiteraard wel doorstromen volgende week.
Job had een leuke reactie. Echter voor de 2e keer iemand die door onvoorziene omstandigheden moet afzeggen. Wat een pech voor dit manneke.
Hopelijk heeft Hachiko meer geluk en mag hij van het weekend naar huis.
 update......Net een mail met afzegging voor Hachiko. De taartpunt is nu dus op.

1 opmerking:

  1. Ups en down dus Mareen. En welkom.....join the KPN club van frustanten - ik kan er een boek over schrijven. Ben na mijn verhuizing begin dit jaar maar naar een andere providor gegaan. Oje...wat zeg ik nou weer om je de put in te praten dus laat ik maar stil zijn - anders zal je moeder een appel taart ipv. punt moeten brengen. Jammer van alle afzeggingen maar....na min komt plus dus......we duimen. Aaitjes/groetjes, Wout

    BeantwoordenVerwijderen