woensdag 18 juni 2014

dolle dinsdag

Gisterochtend gemaild met Hongarije. Boxers komen definitief eind juni. Ze komen ook eind juni in de krant dus we hebben goede hoop dat iemand ze nog een fijn thuis zal willen bieden. Er zijn mogelijk ook al mensen die langs willen komen als ze aangekomen zijn maar die zoeken ondertussen ook verder en willen nog geen adoptieprocedure door.
Dan kwamen mijn ouders met allemaal planten uit hun tuin. Kruipende planten die ik hier in het terrashoekje wil gaan zetten. Ik had nu gras laten groeien om geen modder in huis te krijgen van de honden maar ik wil graag beplanting. Hopelijk groeit het komende zomer uit tot een dik dek dat ook van de winter dan tegen een stootje (en honden) kan.
Mijn ouders konden een hond meenemen voor "Smokiedag"en tja Tino zat al in de auto toen ze nog de planten aan het uitladen waren :)
Zelf lekker gaan wandelen met andere honden. Nu had ik zaterdag een leuke reactie gehad voor Tino. Heen en weer gemaild en het leek best geschikt en ze wilden een keer langs komen maar wisten nog niet wanneer. Prompt hadden ze gebeld toen ik weg was en ook gemaild. Helaas bleken ze al vertrokken te zijn en kwamen toen ik aan het dweilen was hier aan en oeps, ja geen Tino. Ik mijn ouders gebeld en mijn moeder deed makkelijk van laat ze maar komen hoor. Dus ze zijn Tino bij mijn ouders wezen bezoeken. Ik ondertussen boterham gegeten en gaan fietsen met Rizas. Tino kwam om 17.00 uur blij weer thuis van zijn dagje uit. Volgens mijn ouders was het goed gegaan maar ja het blijft spannend natuurlijk.
Vanochtend echter het fijne bericht dat ze voor Tino willen gaan. Dus mogelijk heeft Tino eerdaags een eigen mandje. Dat zal hij wel fijn vinden want het wordt hier nog drukker want morgen komt Sara vanwege een bruiloft een paar dagen met het andere hondje Jip logeren. Ze konden naar pension maar dat leek me voor een gevoelig hondje als Sara niet geschikt zo snel na adoptie dus ze komen 4 dagen hier logeren.
Vanmiddag met Megan naar de dierenarts voor enting en dan kan ze echt voor adoptie. Hopelijk komen er nog meer reacties want gister helaas ook het verdrietige nieuws gehad dat Max terug komt van adoptie omdat de andere hond hem niet meer accepteert. Hopelijk kunnen ze hem toch nog even bij zich houden en komen er nog gouden mandjes voor Rizas en Megan eerdaags. Voor Sereno blijf je uiteraard ook hopen want zelfs hij had 2 reacties vorige week. Er staat ook nog een andere herder in de wacht die door de Hongarije rijder weer gevonden is maar die kan misschien eerst nog bij Ingrid en Peter in Hongarije in opvang. Hier erbij is voorlopig geen optie.

Nog 2 plaatjes van gister van mijn eigen hondjes. Hier Linda. en hier Phuc.

1 opmerking:

  1. Hoop doet leven Maureen....het lijkt weer wat te lopen met (eventuele) mandjes. Fijn voor Tino dat die nu in de wacht staat. We duimen verdfer. Aaitjes/groetjes, Wout

    BeantwoordenVerwijderen