zaterdag 23 november 2013

fotoshoot Johnny

Gister kon ik mijn draai niet zo vinden omdat ik met Whoopi weg moest naar dierenarts en nog een half uur over had. Even met Johnny naar buiten in de hoop een mooie foto te maken opdat ik hem kon doorsturen naar de Telegraaf. Foto's zijn leuk gelukt maar wel donker omdat het motregende.

Het zal wel volgend jaar worden denk ik eer er plek is in de Telegraaf. Terwijl hij zo lief is dat ik me ook kan voorstellen dat er toch eerdaags al een reactie komt. Maar ja je moet het gewoon maanden tevoren al opgeven.In ieder geval staan er weer meer dan 20 nieuwe foto's in zijn album erbij.

2 opmerkingen:

  1. Komt tijd komt raad komt goed. Foto's prima hoor Maureen. Aaitjes/groetjes/duimpies, Wout

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn zeker gelukt. En dat huisje gaat hij vinden. Hij is zo lief en sommige mensen zien zoiets. Dirkje

    BeantwoordenVerwijderen