woensdag 6 november 2013


Dit is een foto van maandag toen even de zon op een herfstboom verderop scheen. Vandaag was het grauw met regenbuien. Toen het in het middaguur droog was ben ik met Raphael gaan fietsen. Hij lijkt geen last meer van zijn poot te hebben en ging blij mee. Meest fietsen we de landweg af maar nu fietsten we door het dorp naar het noorden naar een aardige mevrouw met een Whippet. Raphael vindt andere honden leuk en van een windhondteefje was hij begrijpelijk gecharmeerd maar pech voor hem vindt dit meisje het gezellig genoeg met haar eigen vrouwtje en wil ze geen andere honden in huis. We kwamen daar voer halen dat die mevrouw lief wilde doneren voor de opvanghonden hier. Haar hondje heeft inmiddels anders voer en at het niet meer. Ik ben er natuurlijk heel blij mee. Toen we naar huis wilden gaan en we bij de fiets stonden waar ik de tas voer in het fietsbakje zette, begon het te regenen. Typisch windhond ging Raphael meteen in standje superzielig want hij denkt serieus dat hij zal smelten. Echter deze mevrouw kent de windhond en kon er hartelijk om lachen. Toen we wegfietsten was hij er al weer overheen want hij vindt het leuk om naast de fiets te lopen en gelukkig viel het op zich wel mee met de regen. Thuis natuurlijk blije honden en veel interesse voor de vriesvoeding maar dat gaat nog even in de vriezer voor toekomstige opvanghonden. Maar Paula hartelijk dank dat je aan mijn opvanghonden dacht, want ik ben er erg blij mee!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten