zondag 9 juni 2013

update

Mijn mailbox bleef helaas erg leeg dit weekend maar gek genoeg reageerde mensen wel maar dan niet direct op de advertentie maar door de organisatie te gaan bellen. Allemaal voor Granola maar allemaal wat vaag en uiteindelijk is het niets geworden. Granola weet van niets en maakt zich er zo te zien niet druk om :)
Perla had een dip weer in het alleen slapen. Phuc leek te helpen 1 nacht maar daarna wilde Phuc ook niet meer. Gisteravond ook nog geknal van rotjes toen we lagen te slapen dus veel geblaf van diverse honden en onrust dus dat helpt ook niet. Ik Heb Perla nu maar even terug op de slaapkamer. Misschien kan ik me dan beter richten op Granola leren alleen te slapen. Vandaag ben ik heel kort naar mijn moeders verjaardag geweest. Ik had Perla al succesvol een paar keer los in de huiskamer/keuken gehad maar nu had Moos zoiets van maar ik wil wandelen en mee met jou en ging blaffen toen hij me weg zag gaan. Toen ik thuis kwam was Perla haar bek toch nat dus ze had stress gehad. Jammer. Meest helpt het de nieuwelingen juist dat de reeds aanwezige honden rustig thuis blijven maar nu heb ik en Granola en Perla met verlatingsangst en als een andere hond dan ook een dipje heeft kan het helaas toch gebeuren dat ze elkaar aansteken.
1 van de eerdere reacties voor Perla heeft gereageerd dat hij morgen wil komen kijken. Hij neemt zijn hond mee. Het is nog onzeker want hij gaat ook nog naar een andere hond kijken. Zijn hond zou in principe een goed stabiel maatje voor Perla kunnen zijn en ze zal weinig alleen hoeven te zijn dus het zou misschien geschikt kunnen zijn. Afwachten maar hoe morgen de kennismaking zal zijn. Spannend wel weer.

2 opmerkingen:

  1. Rustig door blijven hobbelen Maureen - op en neer - vervelend die (examen) rotjes - werd er in de stad ook knetter van. We duimen voor het bezoek aan Perla vandaag. Groetjes/aaitjes, Wout

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ach zou het vanwege het behalen van een examen geweest zijn. Niet aan gedacht. Gelukkig is de rust wedergekeerd.

    BeantwoordenVerwijderen